èrdekessègek a nagyvilàgból

Epilepszia

Epilepszia

Prince (1958-2016)

2016. május 05. - eticsiga.blog
A zenéjében keveredett a rock, az r&b, a diszkó, a pop, a funk, és nagyjából minden, amit valaha addig a világ történetében játszottak. Szövegeiben pedig elég konkrétan énekelt a szexről. A lehető legkonkrétabban.
Prince egyszer elárulta, hogy gyerekkori epilepsziája volt, amíg egy “angyal” nem közölte vele, hogy most már jól van. A popsztárt sok megpróbáltatás érte gyerekként.

“Erről még sose beszéltem senkinek, de az igazság az, hogy epilepsziával születtem. Fiatal koromban rohamaim voltak. A szüleim nem tudták, hogy mit tegyenek, vagy hogyan kezeljék ezt, de mégis minden tőlük telhetőt megtettek az én érdekemben.”
A színész úgy véli, ez a betegsége segítette őt ilyen híres sztárrá válnia.
10_10.jpg
“ Attól kezdve sok problémával szembe kellett néznem, főképp az iskolában kapott kigúnyolások fájtak a legjobban. Még a karrierem elején ezt megpróbáltam kompenzálni úgy, hogy olyan feltűnő, és “zajos” próbáltam lenni, ahogy csak tudtam.”
“Egyszer, még fiatalon azt mondtam az anyukámnak: “Anya, én többé nem leszek beteg.” Ő erre azt kérdezte: “Miért?” Én pedig azt válaszoltam neki: “Mert egy angyal megmondta nekem.”
Prince egyik zeneszámában (The Sacrifice of Victor) egy fiú történetét meséli el, aki 7 éves koráig epilepsziával élt.
“I was born on a blood stained table Cord wrapped around my neck Epileptic 'til the age of seven I was sure Heaven marked the deck”
“Egy véres asztalon születtem/ zsinórral a nyakamon/ epilepsziás 7 éves koromig/ biztos voltam abban, hogy a Menny jelölte ezt ki nekem”

A bejegyzés trackback címe:

https://eticsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr148689192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása