èrdekessègek a nagyvilàgból

Epilepszia

Epilepszia

20 fotó ami központba helyezi az epilepsziát

2016. május 11. - eticsiga.blog

1.



2.

11_6.jpg

Emlékszem, amikor még kicsi voltam 50 rohamom is volt egy nap, ezért sokszor kellett mennem kórházba. Ez nagyon félelmetes volt, de most már felnőttem, és ismét kórházba kellett mennem, de csak Chicagóban. A rohamaim miatt olyan másnak érzem magam, de van egy csomó barátom, akik törődnek velem.
B.A.L.

3.

12_6.jpg

4.

13_5.jpg

Én nem akarok beszélni a rohamaimról.
Scott

5.

14_5.jpg

6.



Én vagyok az az epilepsziás, aki napszemüveget visel, ha discóba megy.

7.

15_4.jpg

8.

11_6.jpg

Először is, köszönöm James hogy meglátogattál minket Connecticutban.Kedves vagy, és a fotóid is érdekesek!
Az én epilepsziám egy fontos része az életemnek.  Ezért is, több fajta "személyiségem" van, és mindebben legelőször is az epilepszia volt rám hatással, és egyben a legnagyobb "felesleg", ami a legtöbb időt elveszi az életemből. Az epilepszia hatással van a fiatalságomra, a koromra, a családi-, és baráti kapcsolataimra, sorolhatnám még hosszasan. Mindezen felül az epilepszia az oka a  rohamaimnak is.
A rohamok számomra azt jelentik, hogy létezem. Zavarba hoznak engem, mint a kamaszkoromban , mint a felnőtté válás utáni stressz időszakban. Egy roham után még mindig szégyent érzek.
Összegezve, lehet élni az epilepsziával, de nem olyan "vidám" formában.


9.



10.

10.jpg

1966 körűl diagnosztizáltak. Az első gondolatom az volt, hogy ez nekem mennyire "szégyelni való". Nem akartam, hogy bárki is megtudja. Most már az emberek sokkal nyitotabbak. Most már nem is aggaszt ez engem annyira.

11.

11_7.jpg

12.

12_7.jpg

Émlékszem, mikor feküdtem az ágyamban, és hirtelen minden sötét lett.
R.C.


13.

13_6.jpg

14.



Jelenleg az életem olyan, mint amit bezártak egy hörcsög "golyóba". Lesznek olyan napjaim, mikor lelkileg, fizikailag, szellemileg is erős leszek. Mikor beesteledik, az idegek felgyorsulnak, a gyógyszerek működésbe lépnek. Félek az éjszakai roohamoktól, mikor nem kapok levegőt, és arra kelek fel éjszaka hogy fulladok. Egy átlag embernek 50 kisülése van egy nap. Egy epilepsziásnak 200, ha rohamozik. Az orvosok a méreganyagokban (gyógyszer) bíznak, ahhoz hogy én is egy normális életet tudjak élni. És nincs gyógymód. Vannak jó és rossz napjaim. A stressz az egyik legnagyobb problémám, szóval kérlek kapcsold ki a villodzó fényeket. 12 éve élek ezzel. Ez nagyon magányos és félelmetes bezárva lenni a saját testedben. És nincs segítség. Én kitűzök magamnak célokat, és el is akarom érni azokat, csak sajnos túl sok célt tűzök ki magamnak. Én nagyon szerencsésnek tarthatom magam, mert ki tudom mutatni a belső érzéseimet, jobban értékelek minden lélegzetemet, és ahogy tudom irányítani a kezemet, lábamat, és főképp a gondolataimat azon a bizonyos időtartam alatt.
"Azon tűnődöm, milyen nap lesz a holnap? Amilyen típusút én szeretnék! "

15.

15_5.jpg

16.

10_1.jpg

Szia Stefan vagyok és rohamaim vannak. Egy ideje a rohamok az életem része lettek, és el kell hogy mondjam neked, ez baromi rossz (bocs, de kifogyott a tollam, ezért tollat kellett váltanom).  Engem borzasztóan idegesítenek a rohamok. Az utóbbi 6 évben négyszer voltam kórházban, többször is bevarrtak, eltörtem az arcom, bordám, bokám, vállam (nem tudok többé rendesen fekvőtámaszokat csinálni). A rohamaim bárhol, bármikor, ok nélkül jönnek. 1 évvel később rájöttem arra, hogy foglalkoznom kell a rohamozó agyammal. Ez még mindig pocsék, mert mindig ott van a fejedben az a gondolat mikor futsz, iszol egy pohár sört, vagy letusolsz. Rájössz arra, hogy ez mindig lehet rosszabb is!
Én szeretem az életemet, és a rohamok is az életem részévé váltak.

17.



18.

11_8.jpg

19.

10_2.jpg

20.

12_8.jpg

Szemlélet #1
A saját tapasztalatomra alapozva, az epilepszia egy válaszreakció a környezetre. Hasonlít a csukláshoz, a tüsszentéshez, köhögéshez, vagy pislogáshoz. Szóval egy kisebb motoros verziók.  Habár érzelmileg fájdalmas, és fizikailag megterhelő, egyben ösztönzött is engem arra, hogy hipper-tudatosságot folytassak a környezeti stresszorokkal, amivel minden nap érintkezünk, de nem mindig figyelünk rájuk. (pl mobilcsengőhang). Miután ezeket megfigyeltem, és kiderítettem, hogy nekem rohamkiváltó tényezők, kezdett összeállni a kép. Önvizsgálat, önmagad tudatosítása, és oktatása azt eredményezte nálam, hogy elfogadjam és toleráljam ezeket a rohamkiváltó tényezők miatti érzékenységemet, és hogy jobban megértsem a változást az idegrendszeremben.



forrás: http://www.buzzfeed.com/gabrielsanchez/powerful-photographs-that-put-epilepsy-into-perspective

A bejegyzés trackback címe:

https://eticsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr348689098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása